Dostawa i płatność w ESUS IT
Koszty wysyłki
Przesyłki krajowe
Przesyłki zagraniczne
Informacje dodatkowe
Płatność przed wysyłką
Orlen Paczka (zamówienia od 50 PLN)
GRATIS!
InPost Paczkomat (zamówienia od 50 PLN)
GRATIS!
InPost Paczkomat (zamówienia do 50 PLN)
20,93 PLN PLN
InPost Kurier - standard
17,61 PLN
Fedex
20,00 PLN
UPS
20,00 PLN
Odbiór osobisty
GRATIS!
Płatność przy odbiorze
Orlen Paczka (zamówienia od 50 PLN)
2,46 PLN
InPost Paczkomat (zamówienia od 50 PLN)
1,85 PLN
InPost Paczkomat (zamówienia do 50 PLN)
23,08 PLN
InPost Kurier - standard
19,76 PLN
Fedex
30,00 PLN
UPS
30,00 PLN
Odbiór osobisty
GRATIS!
Wysyłka towarów wybranym przewoźnikiem odbywa się do godziny 15:00 w dni robocze. Po tej godzinie, jeśli będzie możliwość wysłania innym przewoźnikiem jeszcze tego samego dnia, wówczas Kupujący będzie o tym informowany. Zmiana przewoźnika tylko za zgodą Kupującego.
Płatność przed wysyłką
UPS
od 50 PLN
UPS Saver
od 150 PLN
Fedex
od 50 PLN
Fedex Priorytet
od 150 PLN
Wysyłka towarów wybranym przewoźnikiem odbywa się do godziny 15:00 w dni robocze. Po tej godzinie, jeśli będzie możliwość wysłania innym przewoźnikiem jeszcze tego samego dnia, wówczas Kupujący będzie o tym informowany. Zmiana przewoźnika tylko za zgodą Kupującego.
Wysyłamy do krajów UE
Austria, Belgia, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Norwegia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Ukraina, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.Pakowanie paczek i bezpieczeństwo
Wszystkie wysyłane przez nas paczki są profesjonalnie pakowane. Każda przygotowywana przez nas przesyłka pakowana jest w karton oraz w kopertę bąbelkową odpowiednio zabezpieczająca zawartość zamówienia przed uszkodzeniem. Odbierając paczkę na poczcie, bądź u listonosza/kuriera prosimy zwrócić uwagę czy paczka nie jest naruszona oraz czy paczka nie nosi śladów uszkodzenia.W przypadku wątpliwości prosimy o komisyjne otwarcie przesyłki w urzędzie pocztowym. Mogą Państwo także odczytać z paczki wagę przesyłki i porównać ją z realną wagą otrzymanej paczki.
W przypadku wątpliwości co do stanu przesyłki kurierskiej mogą ją Państwo otworzyć komisyjnie razem z kurierem. Prosimy sporządzić wtedy protokół otwarcia przesyłki.
Metody płatności
Płatność online
Szybka płatność
Płatność gotówką
Płatność odroczona
Kredyt kupiecki
Numery kont bankowych ESUS IT:
PLN SANTANDER
PL03 1090 2662 0000 0001 0956 0762
PLN
USD SANTANDER
PL22 1090 2806 0000 0001 1765 0410
USD
PLN ING
PL11 1050 1559 1000 0090 3147 7897
PLN
EUR ING
PL86 1050 1559 1000 0090 3147 7905
EUR
Zalety płatności online:
- szybka realizacja = oszczędność czasu
- wygoda
- bezpieczeństwo
Jak to działa?
ESUS IT umożliwia szybką płatność poprzez różne systemy.
- Poprosimy Cię o zalogowanie się na konto w banku, a dane do płatności zostaną wypełnione automatycznie.
- Następnie sprawdzisz poprawność danych i zatwierdzisz przelew.
- Realizacja Twojego zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez systemy Przelewy 24.
Możliwa płatność gotówką przy odbiorze osobistym w naszej
siedzibie.
Znajdujemy się tutaj:
ESUS IT
ul. Somosierry 30a, 71-181 Szczecin, Polska
Jesteśmy dostępni pod numerem telefonu:
+48 530 453 637 lub
91 383 10 84
Jak to działa?
Wystarczy wybrać dowolny produkt i złożyć zamówienie
Po weryfikacji i pozytywnej decyzji systemu, zakup jest
sfinalizowany, a na konto wybranego sklepu trafiają pieniądze za dany
produkt.
Klient zyskuje wówczas najczęściej miesiąc na decyzję
kliknij, by dowiedzieć się więcej o płatnościach odroczonych
W ESUS IT możesz otrzymać kredyt kupiecki - co to jest?
Kredyt kupiecki może otrzymać przedsiębiorca, który jest odbiorcą
towaru lub usługi. Otrzymuje on wówczas od drugiego przedsiębiorcy
(dostawcy towaru lub usługi) możliwość odroczenia płatności. Dzięki
temu możliwe jest w jego przypadku m.in. zachowanie płynności
finansowej
Jakie możesz mieć korzyści:
- brak oprocentowania
- dzięki niemu kupujący ma możliwość sprzedaży towaru nawet przed terminem płatności, a tym samym nie musi angażować na ten okres własnych środków lub uruchamiać kredytów obrotowych
- atrakcyjny i szybki do uzyskania
FAQ
1Z jakich form wysyłek korzysta ESUS IT?
Fedex, UPS oraz Inpost.
2Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Tak, w siedzibie głównej gdzie jest magazyn - Somosierry 30a, 71-181
Szczecin
3Czy jeśli zamówię towar, który jest na stanie, to czy otrzymam go na
następny dzień na pewno?
Zależy od godziny zamówienia, ponieważ potrzebujemy czas na
przygotowanie przesyłki oraz przyjścia kuriera. NP.: Inpost odbiera
paczki około godziny 13.00.
4W jakich walutach jest możliwość zapłaty?
Można zapłacić PLN, EUR or USD. Domyślna waluta to PLN, jeśli
potrzebna jest inna to poproszę o kontakt na sales@esus-it.com
5Jakie są metody płatności dla firm?
W większości przypadków bazujemy na przedpłacie, ale jest też
możliwość uzyskania kredytu kupieckiego.
6Na jakiej zasadzie przyznawany jest kredyt?
W oparciu o historię współpracy, mamy również ubezpieczone należności
w Euler Herems.
7Co zrobić w przypadku gdy paczka jest uszkodzona albo wygląda na
otwartą?
Najlepiej przy kurierze sprawdzić paczkę i spisać protokół. Jeśli
kurier zdążył odjechać to należy się z nim skontaktować albo zadzwonić
na linie wsparcia i poinformować o takiej sytuacji. Zgłosić również
sprawę do ESUS IT. Protokół od kuriera jest ważny do
odszkodowania.
8Czy paczki są ubezpieczone?
Tak, są ubezpieczone na wypadek zniszczenia albo kradzieży.
9Czy można wysłać paczkę za granicę?
Tak, jest taka możliwość. Wysyłamy paczki do wielu miejsc na świecie,
jeśli tylko dojeżdżają tam kurierzy i nie ma przeciwskazań prawnych. O
wycenę wysyłek poza Polskę – prosimy o kontakt telefoniczny pod
numerem telefonu: +48 692 874 210
10Czy jest możliwość zakupu na VAT 0% dla podmiotów w UE?
Tak, jest taka możliwość, tylko wysyłka towaru musi być poza
Polskę.
11Co się stanie kiedy otrzymam produkt, który jest uszkodzony albo nie
działa po otwarciu paczki?
Należy niezwłocznie zgłosić taką sytuację do ESUS IT. Taki produkt
prawdopodobnie jest DOA (dead on arrival), czyli uszkodzony fabrycznie
albo w transporcie. W takim wypadku staramy się wysłać do klienta nowy
produkt na nasz koszt i odebrać uszkodzony. Wtedy cały proces RMA do
producenta przechodzi na nas.