Formularz RMA
Procedura zwrotu / reklamacji
1 Cel i zakres procedury
- Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej zakupionych towarów od ESUS IT sp. z o. o. z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Somosierry 30A, wpisaną do ewidencji przedsiębiorców, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecin pod numerem ewidencyjnym P/065153/11, nr NIP PL8522690002, nr REGON 524134686. Celem niniejszej procedury jest sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji oraz analiza przyczyn powstania reklamacji. Po każdej reklamacji podejmujemy działania korygujące i zapobiegające powstawaniu niezgodności w przyszłości.
- Celem niniejszej procedury jest sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji oraz analiza przyczyn powstania reklamacji. Po każdej reklamacji podejmujemy działania korygujące i zapobiegające powstawaniu niezgodności w przyszłości.
2 Za co odpowiada firma ESUS IT?
- Kontrolę jakości realizowanych usług,
- Analizę przyczyn reklamacji, powstałych niezgodności oraz wdrożenie działań korygujących i zapobiegawczych,
- Przyjęcie reklamacji,
- Kontakt z Klientem w celu przekazania informacji o aktualnym statusie procedury reklamacyjnej oraz przekazania informacji o rozstrzygnięciu procedury reklamacyjnej.
3 Przebieg procesu zwrotu / reklamacji
-
Zgłoszenie zwrotu / reklamacji przez Klienta i odesłanie przedmiotu zwrotu / reklamacji na
adres:
ESUS IT Dział RMA
Ul. Somosierry 30A
71-181 Szczecin
Tel.: 91 383 10 84
wraz z formularzem reklamacyjnych stanowiącym Załącznik Nr 1 do powyższej procedury.
- Przyjęcie zgłoszenia zwrotu / reklamacji przez Dział RMA. Podjęcie działań korygujących.
- Analiza zgłoszenia pod względem formalnym.
- Wysłanie informacji do Klienta o przyjęciu zgłoszenia zwrotu / reklamacji.
- Analiza reklamacji po otrzymaniu przedmiotu zwrotu / reklamacji.
- Wydanie decyzji o rozstrzygnięciu zwrotu / reklamacji.
- Wysłanie informacji do Klienta o rozstrzygniętej procedurze zwrotu / reklamacji oraz o propozycji rekompensaty.
- Zamknięcie procedury zwrotu / reklamacji.
4 Terminy
- Wysłanie informacji do Klienta o przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego – 2 dni robocze.
- Czas na rozpatrzenie reklamacji – 14 dni kalendarzowych.
5 Dodatkowe informacje
-
DOTYCZY REKLAMACJI: pamięć RAM
- na prośbę Kupującego możemy od razu po zgłoszeniu reklamacji wysłać nową pamięć RAM, tak aby Kupujący nie musiał czekać na zakończenie procedury reklamacyjnej.
- Wysyłka taka będzie realizowana tylko pod warunkiem, że Sprzedający posiada pamięci RAM na wymianę w swoim magazynie. Prośby takie prosimy kierować mailowo na adres: sales@esus-it.com lub telefonicznie pod numerem: +48 532 164 004. Każdego Klienta traktujemy indywidualnie i zawsze nasze działania skierowane są na zadowolenie Klienta oraz na jak najszybsze załatwianie wszelkich problemów.
- Aby ułatwić proces weryfikacji zakupu i przyspieszyć procedurę reklamacyjną lub zwrotu, zaleca się zachowanie naklejki z kodem umieszczonej bezpośrednio na produkcie (PAMIĘĆ RAM). Towary z uszkodzoną naklejką mogą nie zostać przyjęte do zwrotu lub reklamacji ze względu na brak możliwości ich identyfikacji.
Zgłoszenie zwrotu / reklamacji w zależności od metody zakupu
Zgłoszenie zwrotu / reklamacji bez rejestracji lub bezpośrednio u handlowca
wówczas prosimy o wysłane maila (KLIKNIJ
TUTAJ) lub wypełnienie poniższego formularza RMA.
Zgłoszenie zwrotu / reklamacji poprzez konto Klienta ESUS IT
w tej sytuacji, należy zalogować się do swojego konta ESUS IT (KLIKNIJ
TUTAJ), gdzie z panelu użytkownika można złożyć reklamację/zwrot.
Zgłoszenie zwrotu / reklamacji przez portal aukcyjny
jeśli towar został zakupiony przez portale aukcyjne, np. allegro,
należy zalogować się na swoje konto i tam zrealizować procedurę
reklamacyjną.